DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 03.03.2020 07:09:25 

 

JOP Praha hl.n. (2005 - 2007)

  • aktuální verze - praha-hl-n_3-10.zip (157 KB)
    • oproti předchozí verzi (praha-hl-n_3-00) byl opraven reliéf kolejiště
      (změna číslování kolejových obvodů, vycentrování přizpůsobené pro 2 monitory,
      vypuštění kamer a pragotronu z pravé sekce, oprava vstupů z Vršovic a Vyšehradu
      - vypuštěna indikace vjezdových návěstidel sousední dopravny, změna rozvržení
      zásobníku povelů - celá stanice tvoří jeden celek a má jediný zásobník)
  • napodobuje ovládací rozhraní staničních a traťových zabezpečovacích zařízení
    největšího osobního nádraží v zemi
    • v 80. letech bylo jižní (tunelové) zhlaví zabezpečeno reléovkou RZZ AŽD71
      cestového systému s číslicovou volbou;
      indikační panel a ovládací skříňky číslicové volby byly současně zapojeny jako
      řídící přístroj pro elektromechanická stavědla na severním zhlaví (mosty);
    • po rekonstrukci SZZ, při níž bylo severní zhlaví osazeno elektronickým stavědlem
      ETB, byla v roce 2001 dána do užívání i zcela nová moderní dopravní kancelář
      s ovládáním celého hlavního nádraží prostřednictvím terminálů JOP,
      s velkoplošným zobrazením reliéfu kolejiště na tři sekce panelů zadní projekcí
      [reportáž z DK Praha hl.n. na zpravodajském serveru http://technet.idnes.cz
      (31.7.2006); informace o systémech velkplošných zobrazovačů na stránkách
      výrobce http://www.avmedia.cz]
    • v současnosti dochází (v souvislosti s rekonstrukcí uzlu a napojením Nového spojení)
      k výměně stávajících RZZ AŽD71 (tunelské zhlaví), ovládané z JOP, a SZZ ETB (mosty)
      plně elektronickým stavědlem poslední generace - ESA11 s EIP
    • simulace zachycuje stav v období kolem r. 2005
  • možnost volby grafikonu z nabídky dvou období:
  • víceúrovňové texty
  • vhodné zobrazení na 2 monitory
    (zde je ještě zobrazení starší verze praha-hl-n_3-00  , brzy doplním obrázek k aktuální verzi,
    tedy po změně reliéfu kolejiště)

  • orientační plánek oblasti
    (je aktuální)

  

  • vstupy do oblasti
    • Vi - výhybna Vítkov (směr Rokytka - Holešovice/Vysočany, Libeň, depo Libeň)
    • Hr - stanice Masarykovo nádr., zhlaví Hrabovka (v současnosti již je trať snesena a
             v obou zapsaných grafikonech jsou vlaky trasovány pouze přes Vítkov)
    • Vs2, Vs1 - Vršovice osobní nádraží [PVO] (obvyklý směr Benešov, Tábor)
    • Vs3, Vs5 - Vršovice osobní nádraží [PVO] (obvyklý směr Vršovice seř.n. odj.sk. [PVSO],
             odstavné nádraží jih - vjezd.sk. [ONJ-vjezd], Krč - Vrané n.V.)
    • Vy1, Vy2 - výhybna Vyšehrad (směr Smíchov - Beroun/Zličín)
  • plánované obsazení staničních kolejí
    • je smyšlené, reálné nemám k dispozici
    • čísla kolejí zadaná v simulátoru jsou jen orientační a nemusíte se jimi řídit

  • předávka rozehraných situací ke stažení